نویسنده = اسد الله پور، فرشته
تعداد مقالات: 4
1. انتقال قیمت در بازار گوشت مرغ ایران: به‌کارگیری مدل مارکوف سوئیچینگ خودرگرسیو (MSAR)

دوره 50، شماره 1، بهار 1398، صفحه 1-17

اسماعیل پیش بهار؛ رویا فردوسی؛ فرشته اسد الله پور


2. آثار ویژگی های لکسیکوگرافیک مصرف کنندگان در تقاضای محصولات نوین شیلاتی: مطالعه موردی استان مازندران

دوره 49، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 191-202

فرشته اسداله پور؛ حامد رفیعی؛ اسماعیل پیش بهار؛ رسول محمدرضایی


3. نقش ویژگی های لکسیکوگرافیک در مصرف کنندگان گوشت ماهی در راستای توسعه و تجاری سازی محصولات نوین شیلاتی

دوره 48، شماره 3، مهر 1396، صفحه 399-414

رسول محمدرضایی؛ فرشته اسداله پور؛ حامد رفیعی؛ اسماعیل پیش بهار


4. بررسی ساختار تولید و بازدهی نسبت به مقیاس محصول کلزا در ایران

دوره 47، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 23-33

فرشته اسداله پور؛ سعید یزدانی؛ علی رضا روستان؛ فرحناز نکوفر