کلیدواژه‌ها = مدل جاذبه
ارزیابی نقش کیفیت نهادی ایران و شرکای تجاری بر صادرات محصولات کشاورزی ایران

دوره 51، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-13

10.22059/ijaedr.2019.258788.668610

میلاد امینی زاده؛ حامد رفیعی؛ اندیشه ریاحی؛ الهام مهرپرور حسینی


بررسی عوامل مؤثر بر تجارت آب مجازی محصول گندم با استفاده از مدل جاذبه

دوره 50، شماره 3، مهر 1398، صفحه 501-513

10.22059/ijaedr.2019.260123.668616

الهام شیرزادی؛ علی سایه میری؛ حشمت اله عسگری


ارزیابی صادرات کشاورزی ایران با استفاده از شاخص برابری تجارت

41-2، شماره 4، اسفند 1389، صفحه 447-454

فاطمه پور ابراهیم؛ عبدالکریم اسماعیلی