نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی بین الملل، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
2 استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
3 دانشیار دانشکده اقتصاد و مدیریت گروه مدیریت بازرگانی ، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
4 استاد گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
Walley, A. (2010). Strategic Marketing. Ventus pubication APS. Download free ebooks at bookbon.com.